امروز: سه شنبه - 29 اسفند 1402

سامانه ارتباط مردمی:

 

پایگاه اطلاع دکتر سکینه الماسی در راستای اهداف خود در جهــت رفاه حال همشهریان گرامی، اقدام به راه اندازی سامانه ارتباط مردمی بستری منسجم و یکپارچه جهت  ارسال درخواستها و پیگیری آن به صورت آنلاین نموده است.

سرور ارجمند،  از این پـس می تـوانید با ورود به سامانه ارتباط مردمی، ضمن آشنایی بیشتر با این سامانه، درخواست های خود را بصورت آنلاین ثبت و در همین سامانه پیگیری نمایند.

در این بخش تمامی نیازها جهت ارسال درخواست های شما سروران ارجمند اعم از ارسال درخواست سریع به تمامی بخش های دفاتر نماینده، ارسال مکاتبات اداری مهیا شده است که توسط مدیران و کارشناسان هر بخش در سریع ترین زمان ممکن بررسی و نتیجه آن در همان سامانه به شما اعلام می گردد.

توجه: سروران ارجمند توجه داشته باشند که راه اندازی این سامانه فقط برای رفاه حال شما بوده و این نیز مانع پیگیری حضوری شما در دفتر نبوده و شما می توانید درخواستهای خود را حضوری و با مراجعه به دفاتر ایشان انجام دهید.

 

«مراحل استفاده از این سامانه»

مرحله ثبت نام:

ابتدا می بایست بر روی دکمه « ورود/ ثبت نام» در همین صفحه کلیک نمایید، پس از آن شما به صفحه جدیدی بنام «سامانه ارتباط مردمی» هدایت می شوید.

اگر شما تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اید می بایست بر روی دکمه «ایجاد حساب کاربری »  کلیک نمایید و تمامی موارد مورد نیاز جهت ثبت نام خود را در این صفحه تکمیل و دکمه «من با قوانین و مقررات موافقم» و بعد «من رباط نیستم» و بعد از آن «عضویت» را انتخاب نمایید.

نکته: «دقت نمایید همه موارد ضروری است و می بایست تکمیل شوند».

پس از اینکه ثبت نام شما کامل شد، شما به صفحه جدیدی بنام «فعالسازی حساب» هدایت می شوید که در اینجا باید منتظر بمانید تا سامانه کد احراز هویت شما را برایتان پیامک نماید، پس از آن کد را در کادر صفحه «فعالسازی حساب» وارد کنید و بر روی دکمه «فعالسازی حساب» کلیک نمایید تا ثبت نام شما تکمیل و به صفحه کاربری شما یا صفحه ورود در سامانه هدایت شوید.

مرحله ورود:

پس از اینکه ثبت نام شما تایید شد نام کاربری که همان «شماره تلفن همراه» شماست را وارد کنید و بعد «من رباط نیستم» را انتخاب نمایید و بر روی دکمه «ورود» کلیک نمائید، بعد از آن «کد تایید» ورود که به تلفن شما ارسال شده است را وارد و بر روی دکمه «تایید حساب کاربری» کلیک  تا وارد صفحه کاربری و اختصاصی خود در سامانه شوید.

 

«لطفاً برای «ورود/ ثبت نام» کلیک نمایید»