امروز: جمعه - 31 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=637

بیشترین منفعت نفت و گاز باید نصیب مردم اطراف آن شود

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: بیشترین عواید صنایع نفت و گاز باید برای مردمانی باشد که زیر شعله‌های فلرها زندگی می‌کنند.

سکینه الماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با تاثیر آلاینده های صنایع نفت و گاز بر مردم جنوب استان بوشهر،گفت:در حال حاضرمهم‌ترین معضل شهر‌های جنوب بوشهر  تأثیرات صنایع نفت و گاز بر زندگی مردم است و در راستای پیگیری حق و حقوق مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه بیان کرد: بیشترین عواید صنایع نفت و گاز باید برای مردمانی باشد که زیر شعله‌های فلرها زندگی می‌کنند، ما تمام قد از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

الماسی در رابطه با تعامل سازنده با وزارت نفت اظهار کرد: درگذشته مسئولان جنوب استان بوشهر در برابر مدیران نفت و گاز رفتاری انفعالی داشتند ولی امروز شاهد تعامل سازنده در بالاترین سطح وزارتخانه هستیم تا جایی که بودجه‌های چندصد میلیاردی و برنامه‌ریزی‌های توسعه منطقه‌ای خود را با همکاری وزارت نفت انجام می‌دهیم.

بخشدار بومی می‌تواند شهر سیراف را به عظمت تاریخی خود برگرداند

نماینده مردم در مجلس ضمن تبریک افتتاح بخشداری سیراف به مردم شریف شهر سیراف و شهرستان کنگان بیان کرد: این ارتقا ابتدای راه سیراف است. این بندر باید با داشتن یک بخشدار بومی به عظمت تاریخی خود بازگردد. سیراف ابتدای راهی است که آینده‌ای روشن دارد. آینده‌ای که از تمام پتانسیل‌های دریایی، تاریخی، گردشگری و تجاری این شهر برای رونق زندگی مردمانش استفاده شود.

گمرک بندر سیراف به زودی راه اندازی می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با گمرک سیراف بیان کرد: روند اداری تاسیس گمرک سیراف طی شده و به زودی بعد از مشخص شدن ساختمان آن، گمرک در بندر سیراف دایر خواهد شد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: