امروز: جمعه - 7 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=748

ترامپ با تروریست نامیدن سپاه چهره زشت دموکراسی آمریکایی را به نمایش گذاشت

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: هیات حاکمه آمریکا با این رفتارهای غیر قانونی و نادرست، چهره زشت دموکراسی آمریکایی را بیش از گذشته به جهان نمایش می دهد.
سکینه الماسی

سکینه الماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره مصوبه آمریکا برای قراردادن سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت: رفتار دولتمردان آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی ناشیانه است.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفا یک نیروی نظامی نیست بلکه یک مجموعه قانونی خدماتی- فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: متاسفانه هیات حاکمه آمریکا با این رفتارهای غیر قانونی و نادرست، چهره زشت دموکراسی آمریکایی را بیش از گذشته به جهان نمایش می دهد.

نقش سپاه  در تغییر معادلات منطقه ای سبب کینه آمریکا شده است

الماسی خاطر نشان کرد: اینکه کشوری تلاش کند تا نیروی نظامی یک کشور را با تحریم و تهدید مواجه سازد نشان می دهد رئیس جمهور آمریکا، از نقش و تاثیر نیروهای نظامی ایران به ویژه سپاه پاسداران در تغییر معادلات منطقه ای ناراضی است و با این رفتار بغض و کینه خود را نشان داد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه با بیان اینکه سپاه فرزند انقلاب و مردم است خاطر نشان کرد: این رفتار آمریکا، بی پاسخ نخواهد ماند و مردم ایران از نیروی نظامی رسمی کشور در مقابل دخالت بیگانگان حمایت خواهند کرد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: