امروز: شنبه - 1 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=931

درایت رهبری و اتحاد قوا کلید حل مشکلات است

نماینده شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه و جم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: درایت رهبری و تعامل مجلس و دولت راه حل اصلی در برون رفت از مشکلات و تلاش برای توسعه پایدار کشور است.
سکینه الماسی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سکینه الماسی در جمع خبرنگاران در جزیره خارگ افزود: در سالی که به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده کشور با شرایط دشواری مواجه شده که راه عبور از این گردنه با تلاش بی نهایت محقق می شود.

نماینده شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه و جم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در این شرایط باید همه گزینه های مدنظر را روی میز گذاشته و بهترین آن را برای پیشبرد اهداف کشور انتخاب کنیم.

الماسی اظهار داشت: یکی از این راه ها اعتماد به تولید کنندگان داخلی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: به تغییر و تحولات شرایط کنونی کشور باید روی خوش نشان دهیم زیرا دشمن در این شرایط با خیال خام خود به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در ارتباط با احتمال تحریم ایران و کاهش صادرات نفت نیز گفت: کشورهای خریدار نفت ایران بر روی این منبع تامین نفت حساب ویژه ای دارند که با این رویکرد بعید است واردات نفت خود را از ایران کاهش دهند.

وی ادامه داد: با این وجود رایزنی هایی نیز در حال انجام است تا میزان صادرات کنونی نفت کشور فزونی یابد و تحریم ها بیش از پیش بی تاثیر شود.

به گزارش ایرنا، الماسی در ارتباط با جزیره خارگ نیز گفت: مردمان این جزیره بیش از 70 سال همزیستی با نفت دارند و این همزیستی می طلبد مطالبات حقه آنها مورد توجه بیشتر وزارت نفت قرار گیرد.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شب گذشته وارد جزیره خارگ شدند.

بیش از 90 درصد نفت کشور از این جزیره صادر می شود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: