امروز: شنبه - 1 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1687

دکتر سکینه الماسی برای برگزاری اردوی تیم ملی کاراته در شهرستان جم سنگ تمام گذاشت

اکبر عبدلی ضمن تشکر از مسئولان شهر جم و استان بوشهر ادامه داد: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار سپاسگزارم، دکتر الماسی برای برگزاری این اردو سنگ تمام گذاشت و اردو بسیار پرباری در حال برگزاری است.

اکبر عبدلی ضمن اشاره به تجربه خوب اردوی سال گذشته این تیم در عسلویه اظهار داشت: سال گذشته در ۹ استان کشور اردو برپا کردیم که یکی از آن ها در شهرستان عسلویه بود که جزو برترین اردوهای برگزار شده در سال گذشته بود و بخاطر شرایط خوب جم و امکانات عالی این شهر تصمیم به برگزاری اردو در جم گرفتیم.

برای مسابقات لیگ جهانی آماده می‌شویم

سرمربی تیم ملی کاراته نونهالان ضمن اشاره به وضعیت خوب تیم ملی و روحیه بالای بازیکنان افزود: هدف اصلی این اردو آماده سازی تیم برای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال آینده است و در آبان ماه امسال لیگ جهانی کاراته در ایتالیا را داریم و همچنین کمپ‌های مشترک با تیم‌های مختلف داریم که همین الان دعوت نامه از آذربایجان برای برگزاری کمپ مشترک در آن کشور را داریم.

وی ادامه داد: بچه‌ها تمرینات بسیار منظم و با کیفیتی را انجام می‌دهند و اولین دوره لیگ نوجوانان کشور نیز بعد مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد که تجربه بسیار خوبی برای این بچه ها بود.

اردوی پرباری در حال برگزاری است

عبدلی ضمن تشکر از مسئولان شهر جم و استان بوشهر ادامه داد: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار سپاسگزارم، الماسی برای برگزاری این اردو سنگ تمام گذاشت و اردو بسیار پرباری در حال برگزاری است.

استان بوشهر آینده روشنی در کاراته دارد

سرمربی تیم ملی کاراته نونهالان گفت: در این اردو از ۱۶ استان کشور و جنوب استان بوشهر حضور دارند. در این چند روز سطح فنی کاراته‌کاهای جنوب بوشهر را از نزدیک مشاهده کردم، انگیزه بسیار خوبی داشتند و تمرینات منظمی را انجام می دادند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه قرار است کاراته‌کاهای جنوب بوشهر در لیگ‌های آینده سازان و برتر شرکت کنند می‌توانند تجربه‌های بسیاری کسب کنند و بالطبع سطح فنی و تاکتیکی آنها بالاتر رود.

هیئت استان‌ها به حاضرین در اردوی تیم ملی توجه بیشتری کنند

عبدلی با اشاره به اینکه این نسل نسل آینده کاراته ایران است افزود: این بچه‌ها از نظر ایاب و ذهاب و هزینه‌های تمرین دچار دغدغه هستند؛ در صورتی که الان باید تنها مشغله فکری آنها تمرین کردن باشد و از مسئولان هیئت‌های استان‌ها خواهشمندم توجه ویژه‌ای به بچه‌هایی که در اردوهای تیم ملی هستند داشته باشند.

وی بیان کرد: از رئیس و دبیر فدراسیون کاراته، مدیر تیم‌های ملی که از تیم نونهالان حمایت و برنامه‌های تیم را رصد می‌کنند تشکر می‌کنم و همچنین از مسئولانی که زمینه‌های برگزاری اردوهای تیم ملی را نیز فراهم می‌کنند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: