امروز: جمعه - 10 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=939

عدالت در تصویب مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان رعایت نشده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس از عدم رعایت عدالت در تصویب مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۷ انتقاد کرد.
سکینه الماسی در نطق میان دستور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سکینه الماسی در نشست علنی امروز (پنجشنبه، 3 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت به مناسبت شهات غیورمردان نیروی انتظامی و بسیج و درگذشت هموطنان در سانحه هواپیمای ATR  با استناد به اصل 110 قانون اساسی گفت: براساس جزء الحاقی 3 بند الف تبصره 12 ، مصوبه ای از لایحه بودجه سال 97 با بندهای 6 و 8 و 22 سیاست های کلی نظام اداری مغایرت دارد.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بند 6 مذکور گفت: در این بند بر رعایت عدالت در پرداخت و جبران خدمات با تاکید بر عملکرد، توانمندی و جایگاه و ویژگی های شغل و شاغل و تامین حداقل معیشت با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی اشاره دارد.

وی افزود: براساس بند هشتم این سیاست ها نیز بر حفظ کرامت، عزت و تامین بازنشستگان و مستمری بگیران تاکید شده است، اما در مصوبه مرتبط با تبصره 12 لایحه بودجه سال 97 درخصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان عدالت رعایت نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افرادی که در سکوهای نفتی و مناطق عملیاتی فعالیت می کنند، نباید از پاداش پایان خدمت یکسان با افرادی که در وزارتخانه ها و مناطق خوش آب و هوا باشند، برخوردار باشند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: