امروز: جمعه - 10 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=911

قیمت ها با نزول نرخ ارز کاهش پیدا کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است با توجه به اینکه نرخ ارز روند نزولی در پیش گرفته، قیمت ها نیز کاهش پیدا کند.
سکینه الماسی در نطق میان دستور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سکینه الماسی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، روز 12 آذر را به معلولان تبریک گفت و نسبت به اجرای قانون ویژه آن ها ابراز امیدواری کرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران در بحران های اخیر کشور همانند سال های انقلاب و دفاع مقدس با صلابت و صبوری ایستادگی کردند و خواب و خیال دشمنان را برآشفتند.

وی خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در اجرای مصوبات مربوط به حوزه انتخابیه خود و رفع دغدغه مردم شد و تصریح کرد: آیا مسئولان پای خواسته های به حق مردم ایستاده اند؟ آیا دولت و مجلس که هر دو برآمده از خواست ملت هستند، پای قول های خود به مردم ایستاده اند؟

عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به مشکلات جامعه صیادان، ملوانان، کشاورزان و به خصوص صدور مجوز لازم برای آن ها، خواستار امهال وام های مربوط به این قشر شد.

الماسی بر ضرورت رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و یکسان سازی حقوق آن ها و بحث بازگشایی مرزها برای صادرات گوجه خارج از فصل شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: اگرچه روند نزولی نرخ ارز خوب است اما به شرط آنکه بر قیمت هایی که بی رویه بالا رفت تاثیر بگذارد و قیمت ها بر مبنای کاهش نرخ ارز، روند نزولی داشته باشد.

این نماینده مجلس خواستار افزایش قیمت خرید تضمینی گندم شد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: