امروز: پنجشنبه - 9 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1679

نشست خبری دکتر سکینه الماسی: کم کاری برخی مدیر کل سبب برگشت ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار شد/ سوال از رئیس جمهور امضا کردم/ پرونده شهر شدن بهارستان و بیدخون در کمیسیون های تخصصی دولت

دکتر سکینه الماسی با بیان اینکه یک پکیج ۶۳۰ میلیاردی پروژه های که حامی آن نفت بود برای چهار شهرستان تهیه کردم که ۱۳۰ میلیارد آن برگشت خورد افزود: به دلیل کم کاری از طرف برخی مدیران کل ۱۳۰ میلیارد آن به ما داده نشد که جای بسی تاسف دارد.

دکتر سکینه الماسی پیش از ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ‌سوال از رئیس جمهور را امضا کرده‌ام و آن را پس نگرفته‌ام. خط قرمز من منافع مردم است و با توجه به شرایط کشور و به خاطر مشکلات و معضلات زیاد در شهرستان ها این طرح سوال را فراتر از مسایل سیاسی امضا کرده‌ام.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درباره اظهارنظر سعادت نماینده دشتستان که گفته گزینه‌های من برای منطقه ویژه رد شده خود ایشان باید توضیح دهد.

وی با بیان اینکه من از آن نماینده‌هایی نیستم که در حد دربان مدرسه دخالت کنند اظهار داشت: من درباره فرمانداران حوزه انتخابیه که از اختیارات نماینده دولت است نظرم را می گویم که نیاز به هماهنگی با نماینده است، ولی درباره انتصاب روسای شهرستانی مداخله نمی کنم، فقط تاکید دارم که اکثر مدیران از بومیان همان شهرستان باشند.

دکتر الماسی ابراز امیدواری کرد: قبل از این که به صورت رسمی به عنوان نماینده حوزه جنوب استان فعالیتم را آغاز کنم با همکاری آقای یوسفی برای کنار گذر کنگان ۱۰ میلیارد بودجه گرفتم و همچنین برای ادامه اتوبان دیر به بوشهر از طرف نفت مبلغ ۸۰ میلیارد اعتبار گرفتم.

وی افزود: با پیگیری‌های زیاد، ۵۶ میلیارد بودجه برای بخش اول جاده جم به فیروزآباد از اعتبارات ملی گرفتم که این امر در حال برگزاری مناقصه است. جاده جم به پالایشگاه نیز با بودجه ۶۰ میلیاردی در حال انجام است.

الماسی اظهار داشت: اکثرا فکر می کنند من بیشتر وقتم را در منطقه می گذارم اما این صحیح نیست. من به صورت فعال در جلسات مجلس مشارکت دارم، حداقل از ۲۰۰ نفر نماینده جلوتر بوده وحتی تقدیر نامه از حضور فعال از هیئت رئیسه دارم.

وی تصریح کرد: در حوزه اشتغال و جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی علیرغم اعتراضات نماینده های استان های فارس، خوزستان و هرمزگان با دفاع تمام قد درکمیسیون های اجتماعی و انرژی مجلس از این طرح، آن را به تصویب رساندم. همچنین در آینده نزدیک با فعال کردن صنایع پایین دستی برای ایجاد اشتغال پایدار که سود خوبی خواهد داشت، وضعیت اشتغال بهبود خواهد یافت.

الماسی با بیان اینکه یک پکیج ۶۳۰ میلیاردی پروژه های که حامی آن نفت بود برای چهار شهرستان تهیه کردم که ۱۳۰ میلیارد آن برگشت خورد افزود: به دلیل کم کاری از طرف برخی مدیران کل ۱۳۰ میلیارد آن به ما داده نشد که جای بسی تاسف دارد.

وی تاکید کرد: من جزو نماینده هایی نیستم که در عزل و نصب ها دخالت کنم، فقط برای تعامل نظرم خود را می گویم، ولی در جلسات متعدد به فرمانداران گفته ام برای پست ها حتما از نیرو های بومی استفاده کنند.

در پایان الماسی در جواب خبرنگار مهر که از وی پرسید شما با شعار مشترک همیشه در دسترس به انتخابات آمدید اظهار داشت: متاسفانه آنتن دهی در صحن علنی مجلس خوب نیست و نمی توانم جوابگوی تماس همه باشم. همچنین برای راحتی کار چندین نماینده در حوزه های مختلف در نظر گرفته ام که مردم می تواند مشکلات خود را با آن ها درمیان بگذارند.

 

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: