امروز: سه شنبه - 28 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=948

دکتر سکینه الماسی:

کمبود شدید مدرسه در جنوب استان بوشهر/ زیرساخت‌ها جوابگو نیست

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کمبود شدید مدرسه در جنوب استان بوشهر گفت: این وضعیت زیرساخت‌ها جوابگوی نیازها نیست.

بوشهر – نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کمبود شدید مدرسه در جنوب استان بوشهر گفت: این وضعیت زیرساخت‌ها جوابگوی نیازها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه تجهیز مدارس کشور از پروژه‌های آموزشی شهرستان جم اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها به ویژه حوزه آموزشی مورد توجه ویژه ما قرار دارد.

کمبود شدید مدرسه در جنوب استان بوشهر/ زیرساخت‌ها جوابگو نیستوی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های آموزشی، آب سرد کن، وسایل سرمایشی، هوشمند سازی مدارس، دستگاه‌های کپی و…. از جمله تجهیزات مورد نیاز مدارس حوزه جنوب استان بوشهر است.

الماسی با اشاره به اینکه موقعیت و شرایط حوزه جنوب استان بوشهر ویژه است، تصریح کرد: سیر صعودی جمعیت به دلیل وجود تأسیسات پارس جنوبی، زمینه رشد جمعیت دانش آموزشی در این حوزه فراهم کرده است که زیر ساخت‌های آموزشی فعلی جوابگوی این افزایش جمعیت دانش آموزی نیست.

وی با توجه به گرمای شدید استان بوشهر در فصل تابستان عنوان کرد: از حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برای پیگیری و بازدید از پروژه‌های آموزشی حوزه جنوب استان بوشهر تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کمبود شدید مدارس در حوزه جنوب استان همراه با تخریبی بودن بخش عمده از آنها که به ۱۲ مدرسه می‌رسد، نیاز و تغییر و تحول دارد.

وی از ساخت ۵۰ مدرسه در حوزه جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت: در چهار شهرستان حوزه جنوب بوشهر ۵۰ مدرسه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد در حال ساخت است که ۴۵ پروژه آن با مشارکت و همکاری مجموعه نفت بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه با اشاره به اینکه مجلس برای تخصیص اعتبار به حوزه نوسازی آموزش و پرورش همکاری خوبی داشته است، تأکید کرد: مدارس شهر در حوزه جنوب ظرفیت پذیرش دانش آموز بیشتری ندارند که نیاز به توجه ویژه دارد تا پروژه‌های آموزشی این حوزه تکمیل بشود.

الماسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان میانلو شهرستان کنگان با وجود همجواری با فنس فازهای پارس جنوبی را تأسف بار توصیف کرد و بیان داشت: تحصیل دانش آموزان میانلو در کانکس زیبنده قطب انرژی کشور نیست.

منبع خبر: مهر

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: