امروز: سه شنبه - 29 اسفند 1402

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1594

دکتر سکینه الماسی نماینده مردم شریف کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا بداند تصویر سردار سلیمانی در قلب مسلمانان حک شده است

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید سردار قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه وی نماد صلح و امنیت در منطقه بوده، تأکید کردند که تلاش آمریکا برای حذف چهره شهید سلیمانی از صفحه‌های مجازی نتیجه‌ بخش نیست چرا که نام وی در قلب مسلمانان جهان حک شده است.

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه، ۱۵ دی ماه) جهت همدردی با خانواده شهید سردار قاسم سلیمانی در منزل وی حضور یافتند.

در این نشست فریده اولادقباد، پروانه مافی، سهیلا جلودار زاده، ناهید تاج الدین، سیده فاطمه ذوالقدر، زهرا ساعی، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، سکینه الماسی، سیده حمیده زرآبادی، سیده فاطمه حسینی، خدیجه ربیعی فرادنبه، هاجر چنارانی، فاطمه سعیدی و معصومه آقاپور علیشاهی حضور داشتند.

اعضای فراکسیون زنان در این نشست خطاب به خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه ما در کنار شما هستیم و تا آخر راه این شهید را ادامه خواهیم داد، گفتند: بی‌تردید شهادت سردار قاسم سلیمانی محور وحدت در منطقه خاورمیانه قرار خواهد گرفت و مسئولان باید با اتخاذ تصمیمات مدبرانه انتقام خون این شهیدان را بگیرند.

اعضای این فراکسیون همچنین به این نکته اشاره کردند که شهید سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام و امام خمینی (ره) بود و عمر پربرکت خود را در پاسداری از کیان این کشور  در ۸ سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت گذرانده بودند.

اعضای فراکسیون زنان با تأکید بر اینکه شهید سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام و ملت ایران بود، یادآور شدند که هزاران سلیمانی راه وی را ادامه خواهند داد ضمن اینکه شهادت وی نشان داد که ملت ایران تا انتقام سردار شهید سلیمانی را نگیرند از پای نخواهند نشست.

نمایندگان زن فعال در مجلس دهم به این نکته اشاره کردند که خون سردار شهید قاسم سلیمانی جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد. همچنین فاطمه ذوالقدر با اشاره به خاطره‌ای که از سفر اخیر خود به عراق داشت، یادآور شد: محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق به این نکته تأکید کرد که سردار شهید قاسم سلیمانی داعش را از سوریه بیرون کرد بنابراین ما امنیت خود در منطقه را مدیون رشادت‌های وی هستیم.

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی فرد متواضعی بود که شهادتش وی را بزرگ و جهانی کرد کما اینکه در کشورهای منطقه و جهان برای شهادت وی عزاداری می‌کنند، خطاب به همسر ایشان ضمن تشکر از صبوری که در نبود سردار شهید قاسم سلیمانی داشته اند افزودند: شما به عنوان زنی نمونه در کنار این شهید صبورانه زندگی کردید و به موقع نیز این امانت را به خداوند هدیه کردید. بدون شک روش شما برگرفته از سیره زینب کبری (س) است  ضمن این که یادآور این جمله امام خمینی (ره) است که از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

 

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: