امروز: پنجشنبه - 30 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=897

انتقاد از تبعیض مسئولان صنعت نفت در تخصیص امکانات رفاهی

نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: شایسته نیست که جشن های متعدد و امکانات تفریحی فراوان موجود در منطقه صرفا در اختیار کارکنان صنایع قرار گیرد، این امکانات باید برای بومیان نیز قابل استفاده باشد.
سکینه الماسی

سکینه الماسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در  نشست با مسئولان  شهرستان کنگان و شرکت پازارگاد با بیان اینکه امکانات ویژه‌ی رفاهی و تفریحی در منطقه ویژه پارس جنوبی وجود دارد، گفت:  شایسته نیست که جشن‌های متعدد و امکانات تفریحی فراوان موجود در منطقه صرفاً در اختیار کارکنان صنایع باشد، این امکانات باید برای بومیان نیز قابل استفاده باشد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دهکده گردشگری پازارگاد که در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر ساخته شده است توسط این شرکت به شهرداری بوشهر هبه می شود.

سکینه الماسی

عضو کمیسیون انرژی در ادامه بیان کرد: درپی این جلسه مقرر شد فردا با حضور مجموعه استانداری و  مدیرعامل شرکت غیرصنعتی پازارگاد، این دهکده گردشگری زیبا به صورت رسمی به مردم بوشهر اهدا گردد.

الماسی در پایان ضمن تبریک این اتفاق میمون و مبارک به مردم بوشهر تاکید کرد: امیدوارم در آینده شاهد این باشیم که امکان استفاده عموم مردم از دهکده گردشگری شرکت پازارگاد در شیرینو نیز فراهم شود.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: