امروز: پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1255

انتقاد از قوانین سختگیرانه برای مرزنشینان/ درد مردم عسلویه در هوای آلوده را کسی نمی‌فهمد

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مرزنشینان استان بوشهر، از قوانین سختگیرانه برای مرزنشینان انتقاد کرد.
سکینه الماسی در نطق میان دستور

دکتر سکینه الماسی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: جنابعالی با شعار بهبود وضع اقتصادی وارد کارزار انتخابات شده و رئیس جمهور شدید، اما از شرایط اقتصادی مردم اطلاع ندارید.

نماینده مردم عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: با قوانین سختگیرانه مشکلاتی برای مرزنشینان به وجود آمده است، گناه آنها چیست که ناکامی های کلان اقتصادی در کشور به گردن مرزنشینان افتاده است. مرزنشینان غیر از ته لنجی هیچ مفروض دیگری برای ارتزاق آنها وجود ندارد. کسی منکر اعمال قانون و قاعده نیست، اما قانون برای بهتر اداره کردن کشور تصویب شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم دیلم، دیر، عسلویه، کنگاه و گناوه به روز سیاه نشسته اند، تصریح کرد: نمی توان راه را بر روی فعالیت و کار مردم بست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان محیط زیست گفت: به دلیل هوای آلوده در تهران سه روز مدارس و ادارات به درستی تعطیل شد، اما درد مردم مظلوم عسلویه در هوای آلوده را چه کسی می فهمد؟ چرا حل مشکلات مردم این منطقه را به دلیل تنفس هوای آلوده پیگیری نمی کنید.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: