امروز: جمعه - 31 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1714

با پیگیری دکتر سکینه الماسی جوانان واجد الشرایط بومی عسلویه در فاز ۱۵ و ۱۶ جذب شدند

در استخدام های اخیر صورت گرفته بویژه در فاز ۱۵ و۱۶ با توجه به ظرفیت موجود در منطقه سهم خوبی به بومیان متقاضی در شهرستان عسلویه اختصاص یافت. که با همکاری رییس سازمان منطقه ویژه و نماینده پرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی که مجدانه و دلسوزانه از ابتدا پیگیر اشتغال جوانان بوده اند انجام پذیرفت .

در استخدام های اخیر صورت گرفته بویژه در فاز ۱۵ و۱۶ با توجه به ظرفیت موجود در منطقه سهم خوبی به بومیان متقاضی در شهرستان عسلویه اختصاص یافت. که با همکاری رییس سازمان منطقه ویژه و نماینده پرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی که مجدانه و دلسوزانه از ابتدا پیگیر اشتغال جوانان بوده اند انجام  پذیرفت .

عبدالله نادری فرماندار عسلویه  درنشست تقویت مشاغل خانگی  گفت:اشتغال اصلی ترین اولویت دولت است ومشاغل کوچک نقش ویژه ای در رونق کسب وکار و تثبیت شغل دارند

فرماندار عسلویه از پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد کارگاه های کوچک خبر داد و بر لزوم نظارت دقیق و پرداخت به کار آفرینان واقعی تاکید کرد تا آثار تورمی به دنبال نداشته باشد و همچنین برای عرضه محصولات به بازار هدف به آنها  کمک کنند.

نادری روستا محوری و تقویت تولید واشتغال روستاییان را یکی از اولویت های دولت دانست و افزود:برای نتیجه بخش بودن فعالیت ها باید برای آموزش ونشان دادن نقشه راه همگام با روستاییان حرکت نمود تا بتوان از ظرفیت موجود در روستاها برای ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده کرد.

وی در ادامه  به موضوع اشتغال در صنایع پارس جنوبی اشاره کرد و یاد آور شد : در استخدام های اخیر صورت گرفته بویژه در فاز ۱۵ و۱۶ با توجه به ظرفیت موجود در منطقه سهم خوبی به بومیان متقاضی در شهرستان عسلویه اختصاص یافت. که با همکاری رییس سازمان منطقه ویژه و نماینده پرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی که مجدانه و دلسوزانه از ابتدا پیگیر اشتغال جوانان بوده اند انجام  پذیرفت .

رئیس شورای تامین عسلویه گفت: وحدت مردم و مسئولین را برای رقم زدن آینده ای پر امید مهم دانست و خواستار همگرایی هر چه بیشتر آنها شد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: