امروز: سه شنبه - 28 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=968

بیشترین منفعت نفت و گاز باید نصیب مردم اطراف آن شود

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین منفعت نفت و گاز باید نصیب مردم اطراف آن شود.
بیشترین منفعت نفت و گاز باید نصیب مردم اطراف آن شود

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بخشداری سیراف اظهار داشت: تأسیس بخشداری در سیراف اتفاق بسیار مهم و میمون و مبارکی برای کل استان بوشهر است.

وی با تقدیر از کسانی که باعث شدن سیراف به بخش تبدیل شود، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای ترسیم آینده سیراف استفاده کنیم و شاهد رونق و توسعه سیراف به معنای واقعی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیراف باید به عظمت تاریخ خود برگردد افزود: مطالبات بحق مردم سیراف را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی در خصوص مطالبات بحق مردم سیراف بیان کرد: مراحل اداری گمرک سیراف طی شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکل باشیم.

الماسی تاکید کرد: امروز تکیه زیادی بر نفت و گاز می‌شود و این باعث شده که ظرفیت‌های مهم این منطقه را فراموش کنیم. بیشترین منفعت این صنایع باید نصیب مردم منطقه شود.

وی افزود: در راستای پیگیری حق و حقوق مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در دیداری که به رهبر معظم انقلاب داشتیم نیز برخی از مشکلات این مردم را اعلام کردم.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید همه توجه خود را معطوف به صنعت کنیم تصریح کرد: باید به دنبال درآمدهای پایدار برای شهرها و روستاها باشیم.

وی با بیان اینکه مردم سیراف خواستار انتصاب یک بخشدار بومی از این منطقه هستند، ادامه داد: انتصاب بخشدار بومی خواسته بحق مردم است و امیدواریم با حضور یک بخشدار توانمند شاهد رونق سیراف باشیم.

الماسی بر لزوم توسعه بخش گردشگری در سیراف تاکید کرد و افزود: باید سیراف را به همه جهانیان معرفی کنیم و همه مردم سیراف نیز در این زمینه مشارکت کنند و باید برنامه و چشم‌انداز مناسبی در این زمینه تعریف شود.

وی به نقش مهم نفت و گاز و پتروشیمی در توسعه مناطق پیرامونی اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های قابل قبولی برای سیراف ایجاد شده است و باید تلاش شود آن چیزی که در خورد مردم این منطقه است تحقق یابد.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: