امروز: شنبه - 1 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1576

رئیس جمهوری با صراحت منشا مخالفت با حضور زنان در کابینه را معرفی کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهوری با صراحت منشا مخالفت برای حضور زنان در کابینه را معرفی کند.
سکینه الماسی در نطق میان دستور

سکینه الماسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 25 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: رئیس جمهوری نظر شما را به شعارها، اهداف و برنامه هایی که در طول دوران تبلیغات  خود بیان کردید جلب می کنم، قطعا شما بر این امر واقفید که دوری از شعارهای بیان شده که مردم با اتکا به همین شعارها به شما رای داده اند می تواند چه پیامدهای منفی در بدنه اجتماعی حامیان شما در بر داشته باشد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: همچنین روی گردانی از وعده ها موجب بی اعتمادی به نظام اسلامی می شود، از جمله وعده هایی که به صورت مکرر از سوی جناب عالی و نزدیکان و همکاران شما به مردم داده شده رعایت عدالت در بهره مندی همه مردم فارغ از معیارهای جنسیتی، مذهبی، نژادی و غیره برای بهره مندی از فرصت های ارتقای سیاسی و اداری بوده است.

وی گفت: امروز بخشی از قابل توجهی از جامعه به طور جدی نگران است که تکلیف شعارهایی با محوریت استفاده از ظرفیت عظیم زنان در کابینه چه شد، چگونه است که تاکید می کنید در انتخاب کابینه تحت هیچ فشاری نبوده اید اما دلیل عدم انتخاب زن را به طور تلویحی  برخی مخالفت ها بیان می کنید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر این گونه است آیا بهتر نیست صادقانه، باصراحت و شفافیت به مردم بیان کنید و بگوید منشا این اختلافها و مخالفت ها از کجاست؟

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: جناب دکتر روحانی رای بالای جامعه اهل سنت در انتخابات اخیر، اولا رای به جمهوری اسلامی و رای به روحیه اعتدالی و وعده های شما بوده است، نخبگان اهل سنت و نیرویها اعظم  آنها در دولت شما چه جایگاهی دارند؟

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: