امروز: جمعه - 10 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1145

عضو و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

روند بکارگیری ۱۸۵ نیروی بلاتکلیف بومی پارس جنوبی تسریع می شود

روند بکارگیری ۱۸۵ نیروی بلاتکلیف بومی تسریع می شود، پرداخت حقوق و مزایای معوقه به زودی طی تماس تلفنی با دکتر کرباسیان معاون وزیر نفت، مقرر شد روند به کارگیری مجدد نیروهای بومی بلاتکلیف منطقه ویژه تسریع شود و این نیروها تا هفته آینده مجددا مشغول به کار شوند.

 

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: در نشستی با حضور مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت در عسلویه، موضوع تسریع در به کارگیری ١٨۵ نفر نیروی بلاتکلیف بومی مطرح و دستور تسریع این راستا صادر شد.

سکینه الماسی با اعلام این خبر افزود: در این نشست و طی تماس تلفنی با دکتر کرباسیان معاون وزیر نفت، مقرر شد روند به کارگیری مجدد نیروهای بومی بلاتکلیف منطقه ویژه تسریع شود و این نیروها تا هفته آینده مجددا مشغول به کار شوند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر اظهار داشت: حقوق و مزایای این افراد که با مشکل معیشتی در شرایط دشوار اقتصادی روبه رو هستند با پیگیری های همه جانبه و مستمر به زودی پرداخت می شود.

وی ضمن تقدیر از وزیر نفت، مهندس کرباسیان و دکتر مولایی برای حل مشکلات نیروهای اخراج شده افزود: مسئولین اجرایی باید در رفع مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و جامعه کارگری دغدغه شبانه روزی داشته باشند و در رفع مسائل آنان تعجیل کنند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی برای مردم نباشیم.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: