امروز: جمعه - 7 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1574

صدرنشینی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر اتفاقی نیست/ بسیج امکانات استان برای حفظ جایگاه تیم محبوب بوشهری ها

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: قدمت فوتبال در بوشهر نشان می دهد که صدرنشینی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر اتفاقی نیست.
سکینه الماسی

 سکینه الماسی با اشاره به موفقیت تیم فوتبال پارس جنوب جم در لیگ برتر فوتبال ایران و صدرنشینی این تیم در جدول این لیگ در هفته های اخیر گفت: تیم پارس جم در شرایطی که شاید همه تحلیل گران آن را غافلگیرانه می دانستند توانست به لیگ برتر صعود کند اما این تیم راه سختی را پشت سر گذاشته و ابتدا از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک و پس از قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد که اتفاق بسیار مبارکی است.

بازیکنان بزرگی همچون حسین ماهینی و مهدی طارمی بوشهری هستند

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، افزود: فوتبال با خون مردم بوشهرعجین شده است و پیش از این تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر  حضور داشت و بازیکنان بزرگی همچون حسین ماهینی و مهدی طارمی بوشهری هستند.

الماسی تصریح کرد: می توان گفت فوتبال از بوشهر شروع شده و از آنجا به سمت خوزستان رفته و پس از آن در سراسر کشور گشترش یافته است و در حقیقت، قدمتی که فوتبال در بوشهر دارد نشان می دهد صعود تیم جم پارس جنوبی به لیگ برتر و صدرنشینی فعلی این تیم در جدول مسابقات لیگ خیلی اتفاقی وغافلگیرانه نیست.

نماینده جنوب استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر استان مظلومی است و با توجه به سرمایه های عظیمی که دارد هنوز کم برخوردار بوده و مردم آن مظلوم واقع شده اند، گفت:در راستای مسئولیت های اجتماعی  شرکت نفت، به تیم جم کمک شد و این تیم توانست به لیگ برتر راه پیدا کند و در حال حاضر نیز در هفته پنجم مسابقات، با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با موفقیت های تیم پارس جم در لیگ برتر میان مردم خونگرم این شهرستان و مسئولان مشارکت، هم گرایی و هم افزایی خوبی ایجاد شده است به طوری که مردم به هیچ وجه حاضر نیستند تیم خود را تنها بگذارند.

تیم پارس جم

بعضی از بازیکنان بعد از 5 هفته به تازگی قسط اول حقوق خود را دریافت کرده اند

الماسی خاطرنشان کرد: براساس قانون برنامه ششم و به دلیل منع دولت از هزینه در وزرش حرفه ای، این تیم نمی تواند هیچ حمایت مالی از شرکت نفت داشته باشد و روز گذشته (7 شهریور) اولین قسط حقوق بعضی از بازیکنان پرداخت شد اما هنوز هیچ یک از آن ها پاداشی دریافت نکرده اند ولی با همه این شرایط، بازیکنان به دلیل علاقه ای که به تیم دارند علی رغم همه مسائل و مشکلات مالی تیم، در مسابقات حضور قدرتمندی از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه از سرمرمبی تیم و اعضای کادر فنی و همچنین باشگاه فجر جم که تیم پایه را تشکیل داده و همان تیم امروز تبدیل به تیم پارس جم شده است کمال تشکر را دارم چراکه حضور این تیم در لیگ برتر از این جهت اتفاق بسیار خوبی است چراکه اگر می خواستیم میلیاردها تومان برای معرفی شهرستان جم هزینه تبلیغات کنیم نمی توانستیم به این خوبی و زیبایی این معرفی را انجام دهیم اما خوشبختانه تیم پارس جم این کار را به خوبی انجام داده و تیم های بزرگ برای بازی با تیم جم به شهرستان جم می آیند و ظرفیت بسیارخوبی برای معرفی شهرستان ایجاد شده است.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به اینکه 21 قرن پیش پایتخت تمدن دریایی کهن بوده ایم و مردم ما تجارت می کردند افزود: به مرور زمان و رفته رفته جایگاه استان به فراموشی سپرده شده بود که خوشبختانه شهرستان جم با این اتفاق خوب ورزشی، وجود پروژه پارس جنوبی وعسلویه و فازهای گازی مبه اوج بازگشته و تبدیل به پایتخت انرژی ایران شده است.

بازی های پارس جم را از نزدیک می بینم

نماینده مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حمایت معنوی از این تیم تلاش می کنم، تصریح کرد:شاید اولین خانمی بودم که به صورت رسمی در استادیوم فوتبال حضور پیدا کرده است و بنده به دلیل جایگاه نمایندگی مجلس از نزدیک همه بازی های این تیم را دیده ام و درهر فرصتی که در شهرستان حضور داشته باشم و تیم پارس جم بازی داشته باشد،حتما در استادیوم حضور پیدا می کنم.

الماسی همچنین  تاکید کرد:همه هدف ما و مجموعه کادر فنی این است که این تیم بتواند جایگاه خوب خود را حفظ کند و همه امکانات استان برای این تیم بسیج شده است تا در لیگ برتر حفظ شده و به سرنوشت تلخ تیم شاهین بوشهر که یک سال پس از صعود به لیگ برتر، به دسته پائین تر سقوط کرد،گرفتار نشود.

تیم پارس جم

حفظ پارس جم در لیگ برتر اولویت کادر فنی است

وی با بیان اینکه نباید توقع و انتظار زیاد از حدی از تیمی داشته باشیم که از لیگ دسته دو به لیگ یک و بلافاصله به لیگ برتر راه یافته است افزود: اگر تیم پارس جم بتواند حداقل در رده های ابتدایی و یا حتی وسط جدول باقی بماند، راضی هستیم و حفظ پارس جم در لیگ برتر اولویت کادر فنی است

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس خاطرنشان کرد: از بازیکنان بومی پارس جم می توان از “علی دشتی”  نام برد و او بازیکنی است که می توانم به قاطع بگویم تا دو سال آینده به دلیل تکنیک خوبی که دارد از بسیاری از بازیکنان نام آشنایی که در ایران بازی می کنند،بسیار جلوتر است و در او دیگر بازیکنان تیم پارس جم در آینده بیشتر خواهیم شنید.

گفتنی است؛ تیم پارس جنوبی جم در سال ۱۳۸۶ در شهرستان جم تأسیس شد،مالک قبل از آن پالایشگاه گاز فجر جم بوده که این تیم را در سال ۱۳۹۳ به پارس جنوبی واگذار کرد.سرمربی فعلی این تیم مهدی تارتار است، پیش‌از وی مهدی پاشازاده عهده‌دار این سمت بود.شهرستان جم در ۲۶۰ کیلومتری شهر بوشهر و ۶۰ کیلومتری عسلویه قراردارد. این شهرستان محل سکونت کارکنان و خانواده های آنان از جای جای ایران زمین می باشد به همین دلیل به ایران کوچک معروف است.مالک این تیم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و به همین دلیل، علاوه بر اهالی شهرستان جم و شهرستان های همجوار همچون کنگان، دیر، عسلویه، دشتی، پارسیان، گناوه و…عموم کارگران این منطقه اقتصادی هم به عنوان تماشاچی در بازی‌های این تیم حاضر می‌شوند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: