امروز: پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=885

عسلویه جولانگاه مدیران نالایق رانتی

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کارگران و کارکنان در قطب انرژی کشور وضعیت بغرنجی به لحاظ درآمد و سلامت دارند، گفت: تفاوت حقوق‌ها موجب افزایش فاصله طبقاتی بین کارگران و مدیران در صنایع نفت و گاز شده است.
 
سکینه الماسی

سکینه الماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روز جهانی کارگر و وضعیت کارگران عسلویه، گفت: کارگران و کارکنان در قطب انرژی کشور وضعیت بغرنجی به لحاظ درآمد و سلامت دارند. تفاوت حقوق ها موجب افزایش فاصله طبقاتی بین کارگران و مدیران در صنایع نفت و گاز شده است.

عسلویه جولانگاه مدیران نالایق رانتی

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه بیان کرد: عسلویه، قطب انرژی کشور به جولانگاه مدیران پروازی و بازنشسته تبدیل شده است. حضور چنین مدیرانی که تخصص منحصر به فردی هم ندارند به هیچ‌وجه نیاز منطقه نیست و جایگاهی که باید متعلق به مدیری لایق باشد تبدیل به رانتی برای مدیران نالایق شده است.

مدیران بومی جایگزین مدیران پروازی و بازنشسته شوند

این نماینده مردم در مجلس دهم، اضافه کرد: من خواستار مدیریت تحصیل‌کردگان جوان در صنعت نفت و گاز هستم و اطمینان دارم که اعتماد به جوانان تولید را افزایش داده و درآمد کشور را بیشتر می کند. مدیران بومی که شناخت بیشتری نسبت به بافت منطقه دارند و قطعا رضایت عمومی مردم را بالا می برد.

الماسی در همین رابطه ادامه داد: من فرزند پدری هستم که سال ها فرزندانش را با توشه کارگری تربیت کرد از همین رو مشکلات قشر کارگری را عمیقاً درک می‌کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) کارگران را سبب ساز انقلاب می دانست و این قشر زحمتکش همواره سختی های کشور را به دوش کشیده است و امروز هم چرخ اقتصاد کشور بدون دست های پینه بسته و جان های خسته کارگران نخواهد چرخید.

 

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: