امروز: چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1069

مصوبات سفر رییس جمهور هرچه سریعتر باید اصلاح شود/ هرگز اجازه اجحاف به حوزه انتخابیه ام را نمی دهم

نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه در رابطه با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان بوشهر گفت: طی سفر رییس جمهور محترم به شهرستان کنگان بودجه ای به کل استان تخصیص یافت که توزیع آن کاملا نا عادلانه بود.

نماینده مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در رابطه با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان بوشهر گفت: طی سفر رییس جمهور محترم به شهرستان کنگان بودجه ای به کل استان تخصیص یافت که توزیع آن کاملا ناعادلانه بود. از ابتدا بر تخصیص بودجه به صورت منصفانه به جنوب استان تاکید داشتم و تا زمان اصلاح عادلانه آن هم ادامه خواهم کرد.

نماینده جنوب استان بوشهر در رابطه با پیگیری های صورت گرفته اظهار داشت: بعد از انتشار لیست اعتبارات در رسانه ها به سرعت موضوع را پیگیری کردیم و طی صحبت های متعددی که با وزارت کشور و استاندار داشتیم، مقرر شد که توزیع بودجه در سطح استان بازبینی شود و حق مردم جنوب استان در نظر گرفته شود.

الماسی در رابطه با مطالبه گری مردم جنوب استان بیان کرد: بعد از تخصیص اعتبارات موج گسترده ای از مطالبات محترمانه و به حق از طرف مردم مطرح شد که بنده نیز در صف اول این مطالبه گری ها در کنار مردم هستم.

وی افزود: از ابتدای دوره کاری خود تا کنون هرگز اجازه احجاف در حق مردم منطقه خود نداده ام و تا روزی که هستم هم چنین اجازه ای به هیچکس نخواهم داد.

الماسی در پایان بیان کرد: موارد دیگری از اجحاف در حق مردم جنوب استان بوشهر وجود دارد که درصورت عدم اصلاح رویه با مردم منطقه در میان خواهم گذاشت.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: