امروز: سه شنبه - 29 اسفند 1402

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1795

روابط عمومی دفتر دکتر سکینه الماسی:

واکنش سکینه الماسی به خبر استخدامش در وزارت نفت

نماینده سابق جنوب استان بوشهر گفت: بی انصافی های زیادی در چند روز گذشته نسبت به انتقال نمایندگان صورت گرفته است، باید بگویم که من کارمند وزارت کار هستم و به همان مجموعه نیز برمیگردم، و هیچ قصدی برای انتقال ندارم.

نماینده سابق جنوب استان بوشهر گفت: بی انصافی های زیادی در چند روز گذشته نسبت به انتقال نمایندگان صورت گرفته است، باید بگویم که من کارمند وزارت کار هستم و به همان مجموعه نیز برمیگردم، و هیچ قصدی برای انتقال ندارم.

سکینه الماسی ظهر امروز در شورای اداری استان بوشهر عنوان کرد: آنها که مجلس دهم را به سرنوشت نوح دچار کردند ان شالله خود به سرنوشت نوح دچار خواهند شد.
وی با بیان اینکه مجلس توانست کشور را حفظ کند، افزود: قانون های مهمی -بالغ بر ۲۰۰ قانون- در مجلس قبلی مصوب شد که وظیفه ذاتی مجلس بوده و به خوبی از پس این وظایف برآمده است.

 نماینده سابق کنگان، دیّر، جم و عسلویه اظهار کرد: بی انصافی است که به دلیل نگاه های سیاسی مجلس را نقد کنند.

الماسی خاطرنشان کرد: هر جا نیاز بود مجلس به دولت کمک کرد، به خصوص در جنوب استان بوشهر که تعامل بین دولت و مجلس تدبیر خوبی بود و اگر کسی ندیده و نمی داند من به خوبی می دانم که  مدیریت استان تمام تلاش خود را برای توسعه استان بوشهر به کار بسته اند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص حوزه جنوب استان بوشهر، نواقص انباشت شده زیادی داشتیم که با تلاش بسیار توانستیم امکانات اولیه ای چون آب و برق را تامین کنیم.

نماینده سابق جنوب استان بوشهر گفت: در تاریخ استان بوشهر و کشور بی سابقه بود که توانستیم با کمک وزارت نفت، پکیج ۶۰۰ میلیاردی را تدوین کنیم.

سکینه الماسی تاکید کرد: از ائمه جمعه تشکر می کنم، برای اولین بار تریبون نمازجمعه در اختیار یک خانم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: من در استان به صراحت لهجه معروفم اما همه میدانید که هیچ حب و بغضی نبوده است، عذرخواهی می کنم اگر در راستای احقاق حقوق مردم عزیز صدایم را بالا برده ام.

نماینده سابق کنگان، دیّر، جم و عسلویه اظهار کرد: امیدوارم در هر سنگر دیگری که باشم بتوانم مفید واقع شوم. خدمت فقط پشت صندلی سبز نیست، کار من تازه شروع شده است.

الماسی ادامه داد: بی انصافی های زیادی در چند روز گذشته نسبت به انتقال نمایندگان صورت گرفته است، باید بگویم که من کارمند وزارت کار هستم و به همان مجموعه نیز برمیگردم، و هیچ قصدی برای انتقال ندارم.

منبع خبر: ایرنا

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: