امروز: شنبه - 1 اردیبهشت 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=1964

روابط عمومی دفتر دکتر سکینه الماسی:

پیام تبریک دکتر سکینه الماسی بمناسبت انتخاب و انتصاب سردار دکتر احمد محمدی زاده به عنوان استاندار بوشهر

شکرانه ی هر اتفاقی شکرگزاری به درگاه خداوندی است که مقدراتش در حق بندگان از الطاف کریمانه اش سرچشمه می گیرد و ذات قدسی اش خواستگاه خوبیهاست برای بهتر زیستن مخلوقاتش.

بسم الله الرحمن الرحیم
ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ

شکرانه ی هر اتفاقی شکرگزاری به درگاه خداوندی است که مقدراتش در حق بندگان از الطاف کریمانه اش سرچشمه می گیرد و ذات قدسی اش خواستگاه خوبیهاست برای بهتر زیستن مخلوقاتش.
در پی هر تحولی، آمد و شدی و سلام و بدرودی وجود دارد. استقرار دولت‌ها جدای از نو شدن و تغییر و تحولها، توقعاتی در جامعه بوجود می آورد که مهمترین توقع (حول حالنا الی احسن الحال) است برای مردم نجیب و شریف استان زرین خیز بوشهر با همه ی داشته های مادی و معنوی و خدادادی از کوه و دشت و دریا و ثروت‌های زیر زمینی و از همه مهمتر نیروی انسانی مومن و کاربلد و علیرغم همه تلاشها و‌ کوششها در همه ی دولت‌های پس از انقلاب، هنوز نداشته هایی دارند و گاهی فریادشان بلند است که این فریاد ها گاهی از نای قلم نویسندگان و مطالبه گران و گاهی از زبان مسئولان بومی و محلی خطاب با مسئولان تراز ملی بیان شده است و حال با استقرار دولت سید ابراهیم رئیسی و پس از بحث انتخاب اعضای کابینه در سطح کلان و انتخاب استاندار در سطح مناطق و استان‌ها، این مهم با انتخاب فرزند همین دیار، انسانی امین و پارسا و یادگار سالهای حماسه و مجرب در سنگرهای مختلف کار و عمل یعنی سردار سرافراز دکتر محمدی زاده، و سپردن امور به دست این انسان وارسته اتفاق میمون و مبارکی است و بر اساس همین داشته های فردی و خرد و بینش خدادادی و کسب تجربیات، آرامشی برای مردم بسان نسیمی خنک، وزیدن گرفته است. بر خود فرض میدانم این انتصاب و انتخاب را به جناب دکتر محمدی زاده و مردم شریف خطه ی خوبیها و نجابت تبریک بگویم. رجاء واثق دارد حضور ایشان در اين مسئوليت به عنوان مدیری صديق و ولايتمدار با كوله بار گرانی از تجربه، نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش در استان خواهد گرديد.
دوام توفيقات و مزيد عزت و سلامتی اش را از جهاندار جان آفرین مسالت دارم.

خدا زیاد کند اجر دین و دنیاتان

سکینه الماسی- تهران
۱۴۰۰/۷/۵

منبع خبر: در فضای مجازی

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: