امروز: جمعه - 31 فروردین 1403

لینک کوتاه خبر:

https://sakinehalmasi.ir/?p=922

۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل اسکله خور خان اختصاص یافت

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل اسکله خور خان اختصاص یافت.
سکینه الماسی

‌به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سکینه الماسی اظهار داشت: اسکله خور خان بردخون یکی از خواسته ها و آرزوهای مردم بویژه صیادان بخش بردخون است که از سال ها پیش به دنبال تحقق آن هستند.

نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، افزود: اسکله خورخان بردخون از مصوبات سفر استانی دولت دهم بود که توسط وزیر جهاد کشاورزی وقت کلنگ آن به زمین زده شد اما به دلایلی عملیات اجرایی آن ادامه نیافت تا اینکه با پیگیری های انجام شده ساخت این اسکله در خرداد ۹۴ آغاز شد.

الماسی اضافه کرد: اشتغال و معیشت مردم بخش بردخون و مردم نوار ساحلی وابسته به دریا است و اگر این  اسکله راه‌اندازی شود شاهد تغییرات و تحولات زیادی در زندگی مردم این منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: اعتباراتی از حوزه نفت و شیلات برای احداث اسکله خورخان هزینه شده اما به دلیل برخی مشکلات این پروژه پیشرفت خوبی نداشته که امیدواریم با مشارکت همه دستگاه ها به زودی تکمیل و راه اندازی شود.

وی ابراز داشت: برای تسریع در عملیات ساخت اسکله خورخان به زودی با دستور رئیس شیلات کشور اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص می یابد.

الماسی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع اسکله خورخان برای صیادان منطقه و به همین منظور رئیس شیلات کشور معاون صید و بنادر ماهیگیری را مأمور پیگیری ویژه و فوری پروژه تا حصول نتیجه کرده است.

هفته گذشته نیز با پیگیری الماسی نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور ساخت اسکله جدید کنگان صادر شد.

به گزارش مهر، امروز نیز نماینده جنوب استان به همراه تعدادی از کارشناسان شیلات کشور و عوامل دست اندرکار اسکله از عملیات احداث اسکله خور خان بردخون بازدید می کنند.

برچسب ها:

اخبارهای مشابه:

دیدگاه:

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

آخرین مطالب: